Jumaat, 27 Mac 2020

Lembaran - 2020

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...
ya Allah...
dah lamanya tak update blog ni...
last 2017... 3 tahun bersawang!!!
ada ka orang nak baca blog ni???

apa2 pun aku bersyukur sbb aku berjaya berhempas pulas...
dapat cari password akaun blog ni...
apa taknya... 3 tahun weiii tak bukak langsung...
mcm2 berlaku... aku tak update kat sini...
dan AKU MASIH HIDUP weiii!!!
hahahah... 
mana tau kot ada ingat aku dah meninggal ke sbb tak update kan...

gambar takmau kalah ya... hahahaha~~
KENAPA aku update skrg?
bukan semalam? bukan bulan lepas? bukan tahun lepas lepas???
YESSSS...!!!
semuanya tahu kan...
skrg ni RAKYAT MALAYSIA berada dalam 
PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN
atau
MOVEMENT CONTROL ORDER
yang diperintahkan oleh kerajaan
untuk memutuskan rantaian COVID-19


watdahel COVID-19 pulak??
hahh... aku tulis mcm ni sbb nnt 10 20 tahun akan datang
kalau blog ni masih wujud dan di baca...
mesti generasi time tu terpinga2...
yang rakyat MALAYSIA dalam sejarah moden ini...
DUNIA diserang wabak virus yang sangat merbahaya...
sehingga artikel ini ditulis (chewah artikel katakau)
MALAYSIA sudah 2161 kes positif dan 26 kes kematian...


ya ALLAH... 
selamatkan MALAYSIA dan rakyatnya drpd penyakit berjangkit ini...
aamiin....
dan hari ini sudah hari ke-10 PKP dilaksanakan...
untuk nak tau lebih lanjut... 
sila lah ask en google as usual ya rakan2...
jangan malaih sgt... heheheh~~

ok berbalik kpd blog ini...
untuk pengetahuan sedare mare semua yer...
bila dah ada dlm PKP... mcm2 dlm kepala ni...
nak buat apa?? 
dah lah disambung tempoh PKP sampai 14hb April...
wattttttt!!!!
so akhirnya tercetuslah idea...
sambung blog!!! yess... sambung!!

nasib bawak balik lappy kesygn ni...
jd kwn2 semua... aku nk jd blogger semula!!
blogger yg sendu mcm dlu... kah3!!!
so doakan aku berjaya yer... hahahahah!!!

POST ini
teaser untuk yang seterusnya...
tak boleh terus post content kan... terkejut beruk peminat2 semua...
kah3....
ok sebelum aku melalut tak tentu pasal sbb PKP ni...
aku fullstop dulu di sini...
kita jumpa lagi pada next post okeh~~

thanks yang sudi membaca hingga sini...
bye!!!
-WASSALAM-
-abaiis-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan