Isnin, 9 Ogos 2010

convocation - USM - fbisp

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah, tanggal 6hb Ogos 2010, pada hari Jumaat hari penuh berkat, aku telah berjaya menggenggam segulung ijazah setelah penat lelah selama 4 tahun belajar di Universiti Sains Malaysia, menara ilmu tercinta. Aku telah dianugerahi Sarjana Muda Sastera dengan Pendidikan (Kepujian). Di sini aku paparkan beberapa gambar sebagai kenang-kenangan aku di hari konvokseyen tersebut.




bersama-sama rakan2 tersayang... :-)


photo on stage...




bersama keluarga tersayang.... :-D

Akhir sekali, aku ingin mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada keluarga aku terutama ayahanda Ismail bin Osman dan ibunda Fatimah Ab Razak dan yang Tersayang yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan yang tak terhingga sehingga aku berjaya memegang segulung ijazah. Tak lupa juga kepada cikgu2 dan pensyarah2 aku yang tidak jemu menyampaikan ilmu kepada aku sehingga aku berjaya. Kepada kawan2 aku juga, aku sangat berterima kasih banyak2 kerana banyak membantu aku dan memberikan kenangan yang tidak mungkin aku lupa sehingga akhir hayat aku. Aku harap, kita semua berjaya kelak dengan haluan masing2. Doakan aku yang kerdil ini berjaya meneruskan hidup yang penuh pancaroba ini. Aku akan merindui campus life di USM.... Miss So Much!

Wassalam.

4 ulasan: