Sabtu, 29 September 2012

Selamat - Ulang - Tahun - Kelahiran - 2012


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Bulan September 2012 merangkak ke penghujungnya~~
bulan penuh keramat inilah...
aku wujud di atas muka bumi ini...
bulan yang penuh memberi makna dalam hidup aku...
setiap tahun... pasti bulan ini aku tunggu...

KENAPA??
kerna bulan ini yang menjadi perubahan umur dalam hidup aku...
tiada berpatah balik... langkah diteruskan... usia bertambah...
banyak suka duka pengalaman kisah ragam rencam
aku lalui penuh likuan, kesabaran, kesetiaan, kegigihan
jatuh bangun aku... bulan SEPTEMBER tetap menjelma...

sebelum itu... aku nak ucapkan TERIMA KASIH kepada
ibu aku yang melahirkan aku... pengorbanan mak tak akan saya lupakan...
ayah yang membesarkan aku... pengorbanan ayah juga tak akan saya lupakan...
kakak2 dan adik aku yang sentiasa menceriakan aku... kamu semua memang BEST!!! :)
kepada kawan2 yang tak lupa nak wish dan ingat hari sejarah dalam hidup aku...
aku sangat menghargai kamu orang semua... :)
kepada juga anak murid yang beri ucapan...
semoga cemerlang di dunia dan di akhirat...
belajar rajin2 yer... :)

kali ini, persediaan menyambut hari bersejarah...
TAK AKAN AKU LUPAKAN...


sambutan ringkas... (ringkas ke) huhu~~
tp ini semua last minit plan...
beli itu ini... terus hidang! 
TARAAAAA~~~ :)
apa2 pun sambutan kali ini pasti menjadi sejarahnya yang tersendiri...

HARAPAN
aku berharap agar kehidupan mendatang adalah lebih baik dari sebelum ini...
tiada jemu... tiada nada kecewa... tiada nada keluhan...
aku BERSYUKUR kepada MU YA ALLAH
kerana masih kurniakan nikmat hidup kepada aku yang hina lagi dhaif ini...
TERIMA KASIH YA ALLAH~~

fuhhh~~ usia meningkat... SO~ WHAT NEXT PLAN???
tunggu dan lihat sahaja....
out dulu!!!
WASSALAM
-abai.is-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan