Ahad, 9 November 2008

best - OF - luck

Assalamualaikum
Salam Sejahtera
Salam Aspirasi untuk Mahasiswa Bersatu

Sekarang musim final xzam....
aku punya paper dah start 4hb nov ritu dan last 21hb nov nanti....
jadi doakanlah kejayaan aku dan aku juga mendoakan kejayaan korang...
3 paper yg lepas aku hadapi dengan penuh kegelisahan dan keperitan.....
aku tempuhi juga walaupun keadaan kesihatan aku dalam kesakitan....
aku harap 3 paper (10hb, 11hb dan 21hb) nanti dapat aku tempuh dengan cemerlang....
untuk kover balik 3paper yang dah lepas....
aku berdoa padamu Ilahi agar PNG dan PNGK aku kali ni berada dalam tahap yang baik....
dan juga ku pohon pada-MU untuk keberkatan ilmu yang aku peroleh....

selepas xzam aku akn bz plak ngan fieldwork aku yang start 23hb Nov. hingga 6hb Dis. 2008...
fieldwork aku akn berlangsung di pulau peranginan terkemuka di Malaysia iaitu Langkawi...
aku akan buat kajian lapangan mengenai Geopark Langkawi...
jadi pada orang2 Langkawi... Nantikan anak jati Langkawi pulang semula ke sana....
Rindu aku dengan pulau kelahiran aku ni....

selepas fieldwork, umat Islam di seluruh Dunia akan menyambut satu perayaan...
yang akn mengenangkan kisah pengorbanan seorang nabi....
dan aku berharap sewaktu ini aku dapat menghayatinya dengan sempurna....

maka blog aku akan berada dalam keadaan yang sepi seketika....
walaupun sebenarnya banyak benda yang aku mahu wartakan...
kumohon agar dipermudahkan segalanya....

lastly, aku harap perjuangan aku pada masa hadapan...
diberkati dan dirahmati oleh Yang Maha Esa....

Ameen.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan