Ahad, 2 November 2008

aku - balik - terbalik

Assalamualaikum dan Salam sejahtera....

aku baru sahaja sampai ke kampus selepas berkampung di Ria Park (umah aku la...) selama seminggu (26hb okt. - 1hb nov.)... konon2 cuti deepavali lah aku balik, padahal minggu tersebut merupakan minggu studyweek.... jadi, disebabkan aku tak bawa pulang apa2 buku untuk dibaca bagi menghadapi xzam tersebut, maka aku bacalah buku2 adik aku (terpaksa baca semula sebab adik aku pon dok xzam, so dia minta aku tolong dia... sah2 sgt kena baca balik, takot nanti aku silap ngajar plak!!!!).... ahks!!!





waktu aku balik 26hb okt bersamaan raya aidilfitri yang ke-26, hari ahad, memang ramai giler orang kat jetty butterworth.... tambah plak aku yang tak berapa nak sihat sampai sekarang nie, mmg pening kapla dibuatnya.....

1hb nov. hari sabtu, aku pon pulang semula ke kampus bagi menghadapi final xzam aku yang start pada 4hb nov. (paper iklim, cuaca dan biogeografi) ni.... sampai saja aku kat jetty sebelah pulau, terus aku pi cari kedai buku yang selalu aku tandang dan akhirnya, majalah kesayangan aku yang aku puja dan puji telah keluar edisi yang terbaru iaitu Dewan Masyarakat Nov.2008... aku terus la beli... takkan nak baca plak.... ahks!!!! tapi time aku balik, hujan telah menimpa Pulau Pinang....

aku geram sekarang nie sebab aku punya laptop buat hal kali yang ke berapa ratus tah.... sabar jer lah aku.... keypad keybord huruf 'N' tetiba asyik berfungsi jer...... (dia jadi macm nie, 'nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn......' tanpa henti)... hadoi, dah lah badan aku tak sihat, kapla plak dok penin... herm....

aku harap para pengunjung dapat lah mendoakan aku agar cemerlang, gemilang dan terbilang dalam xzam nnt..... dan doakan aku gak agar cepat sembuh dengan hendak-Nya..... Amin.....

Wallahu'alam.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan