Jumaat, 21 November 2008

last - day

Alhamdulillah, tepat pukul 5.30pm tadi aku menghabiskan sisa-sisa paper yang terakhir iaitu paper PGT224 Kaedah Mengajar Sejarah 1 pada hari yg terakhir peperiksaan akhir semester 1 sidang 2008/2009... walaupon keluar awal 30minit tapi puas la gak ngan jawapan yang aku buat... tak tahu lah ngan rezat cmner.... erm... mudah2an semua dilapangkan segalanya.... amin...

esok aku ada taklimat kajian lapang yang akan aku jalankan di langkawi start 23hb hingga 29hb nov.... so, aku harap aku enjoy dengan kajian lapang nie w.pon hati nie mcm tak keruan kebelakangan ni.....

lepas2 abes keje aku sumer insyAllah, aku start post balik makalah2 yang ilmiah.... hu3... aku pon nak doakan kepada team debate USM yang akan ke royal debate di UIA pada ujung bulan nie... semoga berjaya.... amin....

sekian, adios!!!

1 ulasan: