Ahad, 19 September 2010

Sambutan - terkesima

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Sempena ulang tahun kelahiran kali ini, sambutan sangat menyentuh hati aku... tatkala aku sedang menanti keputusan penempatan dengan penuh debaran...

Terkejut aku dapat hadiah jam ni! yer la... aku tak pernah kut dapat hadiah mcm ni... terkesima!



nah! selamat menambah berat badan yang dah berat itu! huhuh~~

nasi menjadi pilihan utama jugak! huhuh~~

ada orang silap pilih bahagian ayam... nak ambil 1/4 terambil 1/2... maka tertambah la berat badan itu... nge~

ni kick starter~~ tak habis makan... hadoi! penuh perut...

Jutaan terima kasih kepada si dia yang bawa aku makan-makan... sedap sgt! :) suke3!!! ahks!

2 ulasan:

  1. Salam,
    rasanya belum terlambat ucap selamat ulangtahun kelahiran.. panjang umur, murah rezeki

    BalasPadam
  2. Salam Bro Kulanz,
    Terima kasih atas ucapan yang diberikan. :)

    BalasPadam