Ahad, 12 Oktober 2008

film: The - House - Bunny

Assalamualaiakum dan salam sejahtera...

semalam aku n myfriends mie gi tgk wayang kat sunway carnival mall... kitorg tgk citer baru... The House Bunny... citer ni dibintangi oleh Anna Faris iaitu actress dalm filem scary movie.... mula2 aku tatau pun apa2 pasal citer nie... aku follow like bufflow jer myfriends sbb dia kata nak tgk citer lawak... aku nie kurang skit tgk citer2 lawak... tp klu org dah nak blanja, tak kisah ler citer apa pun aku tgk jer... ha3...


ini aku punya review la pasal citer nie...

1. citer nie bleh la diketogorikan sbg citer komedi...

2. diklasifikasikan U (iaitu untuk tontonan umum) tp mcm citer 18sx.... tak caya, bawak la korang punya family atau sapa2 tak kira umor (sbb klasifikasi U) tgk citer nie , pastu wat penilaian sendiri...

3. Klu korang nak tarik ramai ahli tuk join korang punya persatuan ke, kelab ke, ape ke, cari la sesaper yg korang rasa dia seksi ker atau leh jadi siombol seks untuk edarkan flyers...

4. pi rumah penjagaan orang2 tua, kena pakai seksi2, pastu bukak lagu kuat2 ajak orang2 tua kat situ menari... 'baik untuk kesihatan'

5. kaum lelaki, letakan bintang stiker kat nipple korang untuk mengelakkan kaum perempuan cubit korang punya nipple (sbb bila pompuan cubit nipple lelaki, lelaki akan ikot arahan perempuan)

6. adakan pesta mengorbankan sapa yang masih dara...

7. kaum perempuan, nak ngorat lelaki yang suka buat kebajikan, pastikan korang penuh ilmu di dada termasuk tahu pasal sejarah US dan pakai cermin mata yang kantanya sangat tebal... pasti korang dapat bungan daripada lelaki tue....

8. imej seksi adalah segala2nya.....

inilah serba sedikit aku punya komen pasal The House Bunny yang telah diklasifikasikan U oleh lembaga penapisan filem....

paper pun, aku pi tgk citer nie memberi aku pelbagai somthg.... selamat tegok citer tue.... ahks!!!! thanks mie kerna belanja me...

1 ulasan:

  1. Sama sama, welcome..

    Tak pa, lain kali, hang pulak belanja aku tengok wayang...

    BalasPadam